Klantenservice

Waarmee kunnen we je helpen?

Klantenservice

Waarmee kunnen we je helpen?

FAQ-Persoon

Sportkaart App

Wat kan ik met de Sportkaart webapp?

Met de Sportkaart webapp kun je met je smartphone een abonnement starten, pauzeren of stopzetten. Met de webapp kun je ook ‘inchecken’ bij de aangesloten sportlocaties, je bezoeken/check-ins terugzien, je facturen bekijken en een vriend-, medestudent- of collega uitnodigen om ook een Sportkaart abonnement af te sluiten. Wanneer iemand via jou een Sportkaart abonnement afsluit dan ontvang jij een beloning van €5 of €10 per aangedragen lid. Wanneer zij via jou lid worden dan ontvangen zij ook een korting van €5 of €10. Je kunt zoveel mensen voordragen als je zelf wilt.

Via account.sportkaart.nl kun je inloggen in de webapp of je registreren voor een abonnement. Je kunt deze webapp ook toevoegen aan je smartphone homescreen/beginscherm. Daarmee heb je de app altijd binnen handbereik (ga voor meer uitleg in de app naar ‘Account’).

Aanmelden lukt niet, wat nu?

Dat is vervelend. Neem contact me ons op, dan kijken we samen kijken hoe wij dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Je kunt ons bereiken via leden@sportkaart.nl.

Inloggen lukt niet, wat nu?

Jij hebt een account en (studenten) sportkaart abonnement en inloggen lukt niet.
Jouw account is meestal gekoppeld aan je privé e-mailadres (niet je werk- of school email). Probeer nogmaals in te loggen met je prive e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord. Lukt inloggen nog steeds niet, mail ons dan via leden@sportkaart.nl.

Wat is de startdatum van mijn abonnement?

Ben je ná 1 september 2021 Sportkaart abonnee geworden dan vind je jouw startdatum in de factuur die je van ons per mail hebt ontvangen.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?

Heb je al een Sportkaart en wil je iets wijzigen? Zoals een nieuw adres, nieuw bankrekeningnummer of je abonnement opzeggen? Geen probleem. Dat kan eenvoudig via de Sportkaart App bij het onderdeel account.

Hoe download ik de app?

De Sportkaart gebruikt een webapp waardoor je de applicatie niet kan downloaden via de PlayStore of Applestore. Dit moet voor nu nog handmatig.

Bekijk instructies om applicatie te installeren

 

Bij het inchecken krijg ik een zwart scherm

Het kan zijn dat je de camera per ongeluk hebt geweigerd bij het gebruik van De Sportkaart App of je browser zoals bijvoorbeeld Safari, Chrome. Controleer of je browser (Safari, Chrome etc.) toegang heeft tot je camera.

Android

Open Instellingen en ga naar het menu “Apps en meldingen” . Tik vervolgens op de app die je wilt bekijken (als je deze niet kunt zien, tik je op “Alles weergeven” ). Tik op Machtigingen om alles te zien waartoe de app toegang heeft. Hieronder zie je een voorbeeld waarbij Chrome geweigerd is. Tik op “Camera” en sta toe dat Chrome de camera mag gebruiken.

Android_Rights

iOS / iPhones

Tik in de Instellingen op Privacy om alle beschikbare machtigingen op jouw telefoon te zien: toegang tot foto’s, bewegings- en fitnessgegevens, de locatie van uw telefoon, enzovoort. Tik op een item om de apps te zien waaraan deze machtigingen zijn verleend en om die machtigingen indien nodig in/uit te schakelen.

Inchecken via website

Heb je de Sportkaart app geïnstalleerd en werkt de camera niet? Probeer dan eens om via https://account.sportkaart.nl in te loggen en vervolgens in te checken. Werkt de camera wel? Dan dient de applicatie opnieuw geïnstalleerd te worden.

Je oude pas gebruiken

We ervaren op dit moment technische problemen bij enkele modellen smartphones met het scannen van de QR-code. Wij werken hard aan een oplossing. Wanneer je je fysieke Sportkaart nog hebt kun je deze gebruiken tot 1 november om in te checken bij je locatie. Heb je geen fysieke kaart treed dan in overleg met de sportlocatie en deel je naam en datum van sporten. Wij kunnen jouw bezoek dan later handmatig toevoegen aan ons systeem.

Kan ik alleen inchecken met mijn smartphone?

Je hebt voor het inchecken een apparaat nodig met een camera en internetverbinding. Dit kan ook de WiFi van de sportlocatie zijn. Je kunt ook een tablet, iPod of zelfs laptop (met camera en internet/wifi functie) gebruiken voor het inchecken op de sportlocatie (al is de laptop uiteraard niet praktisch, gezien de grootte).

Hoe kan ik met de Sportkaart-app een reservering maken bij mijn sportlocatie?

Reserveringen voor groepslessen of deelname bij jouw sportlocatie gebeuren via het systeem van de sportlocatie zelf, en dus niet via Sportkaart. Informeer bij jouw sportlocatie op welke manier jij je reservering kunt maken. Kijk hier voor de details van jouw sportlocatie

Camera werkt niet

Heel vervelend dat de camera niet bij jou werkt. Zou je ons je type telefoon willen doorgeven? Dan kunnen wij controleren waar het mis gaat.

Android, Windows Mobile, iOS etc.
(Chrome, Safari, Firefox, Samsung Browser etc.)
(Chrome, Safari, Firefox, Samsung Browser etc.)
Zou je ons willen vertellen wat er mis gaat?
Hoe kan ik mijn abonnement pauzeren?

Je kan eenvoudig je abonnement minimaal 1 maand tot maximaal 3 maanden pauzeren via de web-app. Gedurende de pauzeperiode hoef je niet te betalen voor je abonnement. Je kunt alleen per gehele kalendermaand(en) pauzeren. Wanneer je voor de 25e van de maand pauzeert kun je je pauze op de 1e van de daaropvolgende maand laten ingaan. Pauzeer je na de 25e van de maand, dan gaat je pauze op z’n vroegst de maand daarop in.

Je betaalt geen activeringskosten na pauzering en kunt direct weer gebruik maken van de Sportkaart.

Hoe kan ik mijn abonnement beeindigen?

Je kan eenvoudig je abonnement beëindigen via de web-app.  Wanneer je je abonnement voor de 25e van de maand beëindigt kun je per het einde van de daaropvolgende maand opzeggen. Zeg je op na de 25e van de maand, dan gaat eindigt je abonnement de maand daarop.

Mocht je toch weer een abonnement op de Sportkaart willen dan betaal je geen activeringskosten en kunt direct weer gebruik maken van de Sportkaart. Bij een nieuw abonnement geldt dat er een minimale termijn van 3 maanden geldt.

Hoe kan ik mijn facturen inzien en downloaden?

Je kunt heel eenvoudig in de Sportkaart web-app je facturen inzien onder het kopje ‘Account’. Kies daarin ‘Mijn abonnement’ en daarna ‘Facturen bekijken’. Wanneer je de facturen wilt downloaden dan kan dit alleen via een laptop of desktop en niet via je telefoon. Wanneer je de factuur opent vanaf een laptop of desktop dan verschijnt er rechtsboven een symbool met PDF en een pijl. Wanneer je deze aanklikt download je de factuur.

StudentenSportkaart

Ik ben een student, kan ik me aanmelden voor een Studentensportkaart?

Ben je student en woon je in Arnhem of Velp of volg je een opleiding bij één van de volgende onderwijsinstellingen? Dan kun je gebruik maken van de Studentensportkaart. Staat je onderwijsinstelling er niet bij? Maar woon je in Arnhem of Velp maar studeer je niet in deze omgeving? Dan kom je alsnog in aanmerking voor de StudentenSportkaart.  Geef aan ons door aan welke onderwijsinstelling je studeert en wij regelen de rest.
Vul in het aanmeldformulier je school e-mailadres in bij stap 1, je ziet dan vanzelf of jouw onderwijsinstelling al is aangesloten.

Wat is de Sportkaart?

De Sportkaart is één flexibel abonnement waarmee je toegang krijgt tot meer dan 50 aangesloten sportlocaties in o.a. Arnhem, Elst, Duiven, Doetinchem, Westervoort, Zevenaar, Nijmegen en nog veel meer locaties in Gelderland.

Als Sportkaart abonnee heb je dagelijks toegang tot honderden workouts: yoga, fitness, boksen, zwemmen, Pilates, dans, bootcamp, CrossFit, klimmen, boulderen en nog veel meer.

Je regelt bij de Sporrtkaart alles online; van je aanmelding tot het inchecken op de Sportlocaties. Ook het aanpassen of stopzetten van je abonnement doe je heel gemakkelijk via de Sportkaart webapp of website.

Flexibiliteit

Met je Sportkaart abonnement sport je flexibel. Waar en wanneer jij wil en waar jij op dat moment zin in hebt. Je kunt onbeperkt sporten, op alle sportlocaties, iedere dag weer. Er is één regel: je mag iedere sportlocatie slechts 1 keer per dag bezoeken.

Je membership wordt iedere maand automatisch verlengd. De minimum duur van je abonnement is 3 maanden, daarna is je abonnement maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van één maand.

Werknemers & ZZP'ers

Kan ik me aanmelden voor de Sportkaart voor werknemers/ZZP’ers?

De Sportkaart is een bedrijfsfitness product. Werknemers van aangesloten bedrijven én ZZP’ers kunnen zich aanmelden. Als consument kun je de Sportkaart niet aanvragen. Wanneer je in loondienst bent kun je wel jouw werkgever aanmelden via deze pagina. Meestal besluit een werkgever binnen enkele weken deel te nemen aan de Sportkaart.

Wat is de Sportkaart?

De Sportkaart is één flexibel abonnement waarmee je toegang krijgt tot meer dan 50 aangesloten sportlocaties in o.a. Arnhem, Elst, Duiven, Doetinchem, Westervoort, Zevenaar, Nijmegen en nog veel meer locaties in Gelderland.

Als Sportkaart abonnee heb je dagelijks toegang tot honderden workouts: yoga, fitness, boksen, zwemmen, Pilates, dans, bootcamp, CrossFit, klimmen, boulderen en nog veel meer.

Je regelt bij de Sporrtkaart alles online; van je aanmelding tot het inchecken op de Sportlocaties. Ook het aanpassen of stopzetten van je abonnement doe je heel gemakkelijk via de Sportkaart webapp of website.

Flexibiliteit

Met je Sportkaart abonnement sport je flexibel. Waar en wanneer jij wil en waar jij op dat moment zin in hebt. Je kunt onbeperkt sporten, op alle sportlocaties, iedere dag weer. Er is één regel: je mag iedere sportlocatie slechts 1 keer per dag bezoeken.

Je membership wordt iedere maand automatisch verlengd. De minimum duur van je abonnement is 3 maanden, daarna is je abonnement maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van één maand.

Kom je er niet uit?

leden@sportkaart.nl

Mail ons en we reageren meestal binnen 48 uur.

026 – 377 57 57

Voor spoedzaken. We zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Translate »