Menu
Klantenservice
Waarmee kunnen we je helpen?
Klantenservice
Waarmee kunnen we je helpen?
Abonnement
Wat is de startdatum van mijn abonnement?
Je kiest zelf jouw startdatum van het abonnement. Deze vind je ook terug op de factuur.
Hoe wijzig ik mijn gegevens?
Heb je al een Sportkaart abonnement en wil je iets wijzigen, zoals een nieuw adres of bankrekeningnummer? Geen probleem. Dat kan eenvoudig via de Sportkaart App bij het onderdeel account.
Hoe kan ik mijn abonnement pauzeren?
Je kan eenvoudig je abonnement minimaal 1 maand tot maximaal 3 maanden pauzeren via de web-app. Gedurende de pauzeperiode hoef je niet te betalen voor je abonnement. Je kunt alleen per gehele kalendermaand(en) pauzeren.
Kies zorgvuldig wanneer je een pauze indient. Als je een pauze hebt geactiveerd kan je deze niet annuleren of wijzigen. Zodra je geselecteerde pauze periode voorbij is, wordt je lidmaatschap automatisch geactiveerd.
Je betaalt geen activeringskosten na pauzering en kunt direct weer gebruik maken van de Sportkaart.
Hoe kan ik mijn abonnement beeindigen?
Bij de Sportkaart kun je na drie maanden maandelijks je abonnement opzeggen via de web-app. De opzegtermijn bedraagt één maand en gaat in op de 1e van de volgende maand. Als je wilt opzeggen moet je dit doen vóór het einde van de maand. De volgende maand wordt dan je officiële opzegmaand, de abonnementskosten worden dus nog in rekening gebracht.
Voorbeeld:
- Opzeggen op 1 mei betekent beëindiging van het contract op 30 juni.
- Opzeggen op 31 mei betekent eveneens beëindiging van het contract op 30 juni.
- Opzeggen op 1 juni betekent beëindiging van het contract op 31 juli.
Als je besluit om je abonnement op te zeggen terwijl er een pauze actief is, dan zul je moeten wachten totdat de pauzeperiode is afgelopen.
Hoe kan ik mijn facturen inzien en downloaden?
Je kunt heel eenvoudig in de Sportkaart web-app je facturen inzien onder het kopje ‘Account’. Kies daarin ‘Mijn abonnement’ en daarna ‘Facturen bekijken’. Wanneer je de facturen wilt downloaden, dan kan dit alleen via een laptop of desktop en niet via je telefoon. Wanneer je de factuur opent vanaf een laptop of desktop, verschijnt er rechtsboven een symbool met PDF en een pijl. Wanneer je deze aanklikt download je de factuur.
Hoe kan ik mijn abonnement her activeren?
Als je al een Sportkaart account hebt kan je inloggen en bij de tab “Account” een abonnement her activeren door op “voltooi betaling” in de rode melding te klikken. Je verschijnt dan op een pagina met de keuze wanneer je weer wilt starten met sporten. De kosten hiervan zie je dan ook direct.
Als je nog geen account hebt dan zal jij je moeten registeren via onze website. Eenmaal geregistreerd kan je direct starten met sporten.
Ik ben geen student meer en ben gaan werken. Kan ik mijn abonnement laten omzetten van student naar werknemer/zzp?
Ja, dit is mogelijk. Stuur hiervoor een mail naar leden@sportkaart.nl en geef aan dat jij jouw abonnement wilt laten omzetten van student naar een werknemer of zzp abonnement. Wij zullen dan jouw abonnement omzetten per eerste van de nieuwe maand.
Ik ben werkende, maar ik ga een studie volgen. Kan ik mijn abonnement laten omzetten van werknemer/zzp naar student?
Ja, dit is mogelijk. Stuur hiervoor een mail naar leden@sportkaart.nl en geef aan dat jij jouw abonnement wilt laten omzetten van werknemer/zzp naar een studentenabonnement. Wij zullen dan jouw abonnement omzetten per eerste van de nieuwe maand.
Ik heb een Bedrijfsfitness Nederland abonnement, maar ik heb een nieuwe baan en mijn nieuwe werkgever is niet aangesloten bij Bedrijfsfitness Nederland. Kan ik mijn abonnement laten omzetten van Bedrijfsfitness Nederland naar werknemer?
Ja, dit is mogelijk indien je nieuwe werkgever is aangesloten bij de Sportkaart. Als je werkgever is aangesloten bij de Sportkaart kan je jouw abonnement beëindigen bij BedrijfsFitness Nederland. Vervolgens stuur je een e-mail naar leden@sportkaart.nl, waarin je aangeeft dat je graag wilt overstappen naar een werknemersabonnement. Wij zorgen er dan voor dat het nieuwe abonnement ingaat op de eerste dag van de volgende maand.
Bedrijfsfitness Nederland
Met wie heb ik waarvoor contact?
Alles wat betrekking heeft op jouw abonnement gaat via Bedrijfsfitness Nederland. Neem dus contact met hen op via hun klantenservice.
Heb je inlogproblemen, werkt de app niet of heb je andere vragen? Dan kan je contact met ons opnemen via leden@sportkaart.nl.
Ik heb een Bedrijfsfitness Nederland abonnement, maar ik heb een nieuwe baan en mijn nieuwe werkgever is niet aangesloten bij Bedrijfsfitness Nederland. Kan ik mijn abonnement laten omzetten van Bedrijfsfitness Nederland naar werknemer?
Ja, dit is mogelijk indien je nieuwe werkgever is aangesloten bij de Sportkaart. Als je werkgever is aangesloten bij de Sportkaart kan je jouw abonnement beëindigen bij BedrijfsFitness Nederland. Vervolgens stuur je een e-mail naar leden@sportkaart.nl, waarin je aangeeft dat je graag wilt overstappen naar een werknemersabonnement. Wij zorgen er dan voor dat het nieuwe abonnement ingaat op de eerste dag van de volgende maand.
Padel Valkenhuizen
Hoe reserveer ik een baan?
Padel Valkenhuizen werkt met Playtomic voor het reserveren van padelbanen. Sportkaart leden reserveren gratis een plek op de baan voor 60 minuten. Hiervoor kan je baan 3 of 4 reserveren in het Playtomic systeem. Wil je spelen met niet-Sportkaart leden, boek dan baan 3 of 4 om je gratis voordeel te behouden. Vergeet deze spelers niet toe te voegen aan jouw reservering! Zij hebben tot 1 uur na starttijd van de boeking de tijd om hun deel via de app te betalen. Daarna wordt het bedrag bij jou in rekening gebracht.
Als Sportkaart lid mag je gratis 1 uur padellen per dag. Wil je langer dan 1 uur spelen? Dan zal je extra moeten bijbetalen. Dat kan eenvoudig via de reserveringsapplicatie (Playtomic) van Padel Valkenhuizen.
Let op! Deze voordelen zijn gekoppeld aan een e-mailadres. Gebruik het e-mailadres wat jij hebt opgegeven bij Sportkaart. De kortingen gelden alleen op baanreserveringen en open wedstrijden. Maak eerst een Playtomic account aan voor je jouw Sportkaart gaat koppelen.
Account aanmaken op Playtomic
Maak een account aan op Playtomic en bekijk de actuele beschikbaarheid van de padelbanen;
- Download de Playtomic App in de Google Play Store.
- Download de Playtomic app in de Apple Store.
- Reserveer een baan via de Playtomic desktopversie.
Wat moet ik doen voor mijn eerste bezoek?
Voordat je kan padellen bij Padel Valkenhuizen vragen we je om eenmalig je gegevens te delen met de locatie, zodat zij weten dat je Sportkaart-lid bent. Dit kan eenvoudig online via deze link. Als je een bevestiging hebt ontvangen, kan je met Sportkaart padellen op Valkenhuizen. Padel Valkenhuizen streeft een aanmelding binnen 1 tot 3 werkdagen te verwerken.
Hoe check ik in?
De QR-codes hangen bij de ingang van banen 3 en 4, het informatiebord en als bord op de balie bij Sportcentrum Valkenhuizen. Check in vóór je gaat spelen.
Let op! Jij hebt pas ”betaald” voor jouw deel van de reservering wanneer jij hebt ingecheckt met de Sportkaart webapp op de locatie.
Ik heb geen eigen materiaal. Kan ik dit huren?
Padel wordt gespeeld met speciale padel-rackets en -tennisballen. Heb je dit niet zelf? Voeg dan in jouw reservering onder het kopje ‘extra’s’ een racket en/of ballen toe. Het materiaal is op de dag zelf op te halen bij de beheerders van het sportcentrum. De kosten zijn €4,- per racket en €5,- voor een tin ballen. De ballen mag je na gebruik houden.
Professionals
Kan ik me aanmelden voor Sportkaart als werknemers/zzp’ers?
Werknemers van aangesloten bedrijven én zzp’ers kunnen zich aanmelden. Als consument kun je Sportkaart niet aanvragen. Wanneer je in loondienst bent, kun je wel jouw werkgever aan ons tippen via deze pagina. Wij nemen dan contact op met jouw werkgever.
Kan ik echt onbeperkt sporten?
Met Sportkaart mag je zo vaak sporten als je zelf wilt, onbeperkt, op alle aangesloten locaties. Er is één regel: je mag iedere sportlocatie slechts 1 keer per dag bezoeken.
Wat is Sportkaart?
Sportkaart is één flexibel abonnement waarmee je toegang krijgt tot meer dan 90 aangesloten sportlocaties in o.a. Arnhem, Elst, Duiven, Doetinchem, Westervoort, Zevenaar, Nijmegen en nog veel meer locaties in Gelderland.
Als Sportkaart abonnee heb je dagelijks toegang tot honderden sportactiviteiten: yoga, fitness, padel, zwemmen, dans, boulderen, klimmen, bootcamp en nog veel meer.
Je regelt bij Sportkaart alles online: van je aanmelding tot het inchecken op de Sportlocaties. Ook het aanpassen of stopzetten van je abonnement doe je heel gemakkelijk via de Sportkaart webapp.
Flexibiliteit
Met jouw Sportkaart abonnement sport je flexibel. Waar en wanneer jij wil en waar jij op dat moment zin in hebt. Je kunt onbeperkt sporten, op alle sportlocaties, iedere dag weer. Er is één regel: je mag iedere sportlocatie slechts 1 keer per dag bezoeken.
Je membership wordt iedere maand automatisch verlengd. De minimum duur van je abonnement is 3 maanden. Daarna is je abonnement maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van één maand.
Waar kan ik sporten?
Klik hier voor alle locaties waar jij kan sporten.
Sportkaart App
Wat kan ik met de Sportkaart webapp?
Met de Sportkaart webapp kun je met je smartphone een abonnement starten, pauzeren of stopzetten. Met de webapp kun je ook ‘inchecken’ bij de aangesloten sportlocaties, je bezoeken/check-ins terugzien, je facturen bekijken en een vriend-, medestudent- of collega uitnodigen om ook een Sportkaart abonnement af te sluiten. Wanneer iemand via jou een Sportkaart abonnement afsluit, ontvang jij een beloning van €5,- of €10,- per aangedragen lid. Wanneer zij via jou lid worden, ontvangen zij ook een korting van €5,- of €10,-. Je kunt zoveel mensen voordragen als je zelf wilt.
Via account.sportkaart.nl kun je inloggen in de webapp of je registreren voor een abonnement. Je kunt deze webapp ook toevoegen aan je smartphone homescreen/beginscherm. Daarmee heb je de app altijd binnen handbereik (ga voor meer uitleg in de app naar ‘Account’).
Aanmelden lukt niet, wat nu?
Dat is vervelend. Neem contact me ons op, dan kijken we samen kijken hoe wij dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Je kunt ons bereiken via leden@sportkaart.nl.
Inloggen lukt niet, wat nu?
Jij hebt een account en Sportkaart abonnement en inloggen lukt niet.
Jouw account is meestal gekoppeld aan je privé e-mailadres (niet je werk- of school email). Probeer nogmaals in te loggen met je privé e-mailadres en zelfgekozen wachtwoord. Lukt inloggen nog steeds niet, mail ons dan via leden@sportkaart.nl.
Hoe download ik de app?
Sportkaart gebruikt een webapp waardoor je de applicatie niet kan downloaden via de PlayStore of Applestore. Dit moet voor nu nog handmatig.
Bekijk instructies om applicatie te installeren.
Bij het inchecken krijg ik een zwart scherm.
Het kan zijn dat je de camera per ongeluk hebt geweigerd bij het gebruik van de Sportkaart webapp of je browser, zoals bijvoorbeeld Safari, Chrome. Controleer of je browser toegang heeft tot je camera.
Android
Ga naar de app Instellingen en ga naar Apps. Kies vervolgens jouw internet browser, bijvoorbeeld Google Chrome. Bij Machtigingen kan je zien waar de app allemaal toegang tot heeft. Staat Camera bij Toegestaan? Dan hoef je niks te doen. Als Camera staat bij Niet toegestaan, tik hier dan op en wijzig dit naar Toestaan.
iOS
Ga naar de app Instellingen en scroll naar beneden naar alle apps. Tik op jouw internet app. Als je op de app tikt, zie je alle machtigingen die deze heeft. Kijk of de camera is ingeschakeld. Je kan op via Instellingen naar Privacy gaan. Hier zie je alle beschikbare machtigingen op jouw telefoon zoals toegang tot foto’s, locatie enzovoort. Tik op een item om de apps te zien waaraan deze machtigingen zijn verleend en om die machtigingen indien nodig in en/of uit te schakelen.
Inchecken via website
Heb je de Sportkaart app geïnstalleerd en werkt de camera niet? Probeer dan eens om via https://account.sportkaart.nl in te loggen en vervolgens in te checken. Werkt de camera wel? Dan dient de applicatie opnieuw geïnstalleerd te worden.
Kan ik alleen inchecken met mijn smartphone?
Je hebt voor het inchecken een apparaat nodig met een camera en internetverbinding. Dit kan ook de Wi-Fi van de sportlocatie zijn. Je kunt ook een tablet, iPod of zelfs laptop (met camera en internet/wifi functie) gebruiken voor het inchecken op de sportlocatie (al is de laptop uiteraard niet praktisch, gezien de grootte).
Hoe kan ik met de Sportkaart-app een reservering maken bij mijn sportlocatie?
Reserveringen voor groepslessen of deelname bij jouw sportlocatie gebeuren via het systeem van de sportlocatie zelf, en dus niet via Sportkaart. Informeer bij jouw sportlocatie op welke manier jij je reservering kunt maken. Kijk hier voor de details van jouw sportlocatie.
Mijn camera werkt niet
Heel vervelend dat de camera niet bij jou werkt. Zou je ons je type telefoon willen doorgeven? Dan kunnen wij controleren waar het mis gaat.
"*" geeft vereiste velden aan
Hoe nodig ik een vriend uit?
Blij met de Sportkaart? Deel het met je vrienden! Je ontvangt voor iedere klant die je aandraagt Sportkaart tegoed. Voor elke student die je aandraagt krijg je €5,00 tegoed en voor werknemers en zzp’ers krijg je €10,00 tegoed. Des te meer vrienden je aandraagt des te meer voordeel jij krijgt!
Iemand uitnodigingen is simpel. In de app ga je naar Account > Werf een Vriend en vervolgens vul je de gegevens van je vriend in. Je vriend krijgt vervolgens een uitnodiging op het mailadres dat jij hebt ingevuld. Zodra de persoon via de mail de uitnodiging accepteert wordt de korting automatisch verwerkt.
Studenten
Ik ben student, kan ik mij aanmelden voor Sportkaart?
Ben je student, woon je in Arnhem of Velp of volg je een opleiding bij één van de volgende onderwijsinstellingen? Dan kun je gebruik maken van Sportkaart. Staat je onderwijsinstelling er niet bij, maar woon je wel in Arnhem of Velp? Dan kom je alsnog in aanmerking voor Sportkaart. Geef aan ons door aan welke onderwijsinstelling je studeert en wij regelen de rest.
Vul in het aanmeldformulier je school e-mailadres in bij stap 1, je ziet dan vanzelf of jouw onderwijsinstelling al is aangesloten.
Wat is Sportkaart?
Sportkaart is één flexibel abonnement waarmee je toegang krijgt tot meer dan 90 aangesloten sportlocaties in o.a. Arnhem, Elst, Duiven, Doetinchem, Westervoort, Zevenaar, Nijmegen en nog veel meer locaties in Gelderland.
Als Sportkaart abonnee heb je dagelijks toegang tot honderden sportactiviteiten: yoga, fitness, padel, zwemmen, dans, bootcamp en nog veel meer.
Je regelt bij Sportkaart alles online: van je aanmelding tot het inchecken op de Sportlocaties. Ook het aanpassen of stopzetten van je abonnement doe je heel gemakkelijk via de Sportkaart webapp.
Flexibiliteit
Met jouw Sportkaart abonnement sport je flexibel. Waar en wanneer jij wil en waar jij op dat moment zin in hebt. Je kunt onbeperkt sporten, op alle sportlocaties, iedere dag weer. Er is één regel: je mag iedere sportlocatie slechts 1 keer per dag bezoeken.
Je membership wordt iedere maand automatisch verlengd. De minimum duur van je abonnement is 3 maanden. Daarna is je abonnement maandelijks opzegbaar met een opzegtermijn van één maand.
Kan ik echt onbeperkt sporten?
Met Sportkaart mag je zo vaak sporten als je zelf wilt, onbeperkt, op alle aangesloten locaties. Er is één regel: je mag iedere sportlocatie slechts 1 keer per dag bezoeken.
Waar kan ik sporten?
Klik hier voor alle locaties waar jij kan sporten.
Werf een Vriend
Hoe nodig ik een vriend uit?
Blij met de Sportkaart? Deel het met je vrienden! Je ontvangt voor iedere klant die je aandraagt Sportkaart tegoed. Voor elke student die je aandraagt krijg je €5,00 tegoed en voor werknemers en zzp’ers krijg je €10,00 tegoed. Des te meer vrienden je aandraagt des te meer voordeel jij krijgt!
Iemand uitnodigingen is simpel. In de app ga je naar Account > Werf een Vriend en vervolgens vul je de gegevens van je vriend in. Je vriend krijgt vervolgens een uitnodiging op het mailadres dat jij hebt ingevuld. Zodra de persoon via de mail de uitnodiging accepteert wordt de korting automatisch verwerkt.
Kan ik altijd een vriend uitnodigen?
Je kunt zoveel vrienden uitnodigen als je wilt, zolang je zelf een actief abonnement hebt.
Hoe weet ik of mijn vriend mijn uitnodiging heeft geaccepteerd?
Hoe krijg ik mijn beloning?
Je beloning voor het werven van een vriend wordt automatisch verrekend in de volgende maand nadat je iemand hebt uitgenodigd. De persoon die is uitgenodigd, krijgt de korting automatisch toegepast bij de aanmelding, op voorwaarde dat hij of zij jouw persoonlijke registratielink gebruikt die wordt vermeld in de uitnodigingsmail. Houd er rekening mee dat de korting alleen wordt toegepast als de uitgenodigde persoon zich aanmeldt met behulp van jouw unieke registratielink.
Kom je er niet uit?
leden@sportkaart.nl
Mail ons en we reageren meestal binnen 48 uur.
026 – 377 57 57
Voor spoedzaken. We zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.